برگزاری نشست آغاز سال‏‌تحصیلی در مراکز مؤسسه ‏طاها

نشست آغاز سال‏‌تحصیلی در مراکز مؤسسه‌ ‏طاها عصر روز جمعه چهاردهم مهرماه در رسولیه دین و دانش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه طاها نشست آغاز سال‏‌تحصیلی در مراکز  این مؤسسه‌ عصر روز جمعه چهاردهم مهرماه در رسولیه دین و دانش برگزار شد. در ابتدای این نشست مدیرعامل محترم، جناب آقای مهدوی‌‏شاهرودی ضمن خوش‏‌آمدگویی به حاضران، بیان کرد: غرض اصلی بنده، سپاس از تلاش خانواده محترم طاها در تربیت فرزندان امام عصر ارواحنا ‏له فداه است.

همین که یک قدم این بچه‏‌ها از گناه دور و به امام زمان علیه‌السلام نزدیک شوند، در اهمیت کار شما بزرگواران کافیست. ایشان با تاکید بر اثربخشی سفر مشهد امسال افزود که سه موضوع توانمندترسازی کادر مراکز و ستاد، رونمایی از “طرح مدرسه والدین” و تولید محتواهای جدید و مکمل از جمله برنامه‌‏های پیش‌‏روی مؤسسه می‌‏باشد.

نمایش مستند سه روز در بهشت، بیانگر حال و هوای متربیان طاهایی در اردوی زیارتی تفریحی مشهد مقدس، دومین برنامه از این نشست بود.

در ادامه جناب‏‌آقای استاد کاظمی به ایراد سخنرانی پرداخت. ایشان با اشاره به فرازی از خطبه ۶۳ کتاب شریف نهج‌‏البلاغه، کار تربیتی با نوجوانان و گذراندن عمر و زمان در این راه را تجارتی پرسود و بدون تاریخ انقضا دانست. این پیش‌کسوت عرصه تربیت در ادامه بیان کرد که برای متربیان و مخاطبین خودتان نذر کنید، دعا کنید. چراکه اگر به واسطه دعا و توسل شما، نظر امام‏‌عصر علیه‏السلام جلب شود، گاهی یک جمله‌‏ای را در ذهن شما می‌اندازند که این کلام بسیار اثربخش بوده و کاری می‌کند کارستان!

برای متربیان و مخاطبین خودتان نذر کنید، دعا کنید. چراکه اگر به واسطه دعا و توسل شما، نظر امام‏‌عصر علیه‏السلام جلب شود، گاهی یک جمله‌‏ای را در ذهن شما می‌اندازند که این کلام بسیار اثربخش بوده و کاری می‌کند کارستان!

در قسمت دیگری از این مراسم حجة‎الاسلام و المسلمین سبط‌‏الشیخ مؤسس محترم موسسه، به یکی از تشرفات به محضر امام زمان عجل‌‏الله‌‏تعالی‌‏فرجه‌‏الشریف اشاره کردند و بیان کردند: شک نداریم که موالیان‌‏ما کسی را که در راه تربیت این بچه‌‌‏ها زمان می‏گذارد‏ مورد عنایت قرار می‌‏دهند.

ایشان فرمودند که توفیقی برای عزیزان پیش آمده که استثنایی است و چنانچه از حضرت ولی‌‏عصر ارواحناله‏‌فداه مدد بخواهید حتما به شما لطف و عنایت خواهند داشت.