برگزاری نشست حامیان موسسه ‏طاها

نشست حامیان و خیرین موسسه‏ طاها صبح روز جمعه سوم آذرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه طاها، نشست حامیان و خیرین این موسسه‏ صبح روز جمعه سوم آذرماه برگزار شد.

در ابتدای این نشست پس از پخش کلیپ قرآنی و توسل کوتاه به امام زمان عجل ‏الله ‏تعالی ‏فرجه ‏الشریف و صرف صبحانه، جناب ‏آقای مهدوی ‏شاهرودی ضمن خوش ‏آمدگویی به حاضران در جلسه بیان کردند: نشست امروز با عنوان شجره‌طیبه طاها برگزار می‌شود. سرمایه‌هایی که نزدیک به دوازده سال قبل با حمایت‌های شما عزیزان به مراکز موسسه طاها آمده و خودشان امروز عهده دار مراکز تربیتی ما هستند. متربیانی که امروز با دغدغه دینی خدمتگزاری می‌کنند.

در ادامه ایشان با اعلام آماری از تعداد همراهان موسسه اعلام کردند: در سال ۱۴۰۱، نزدیک به ۱۱۸۹ متربی، ۲۸۰ کادر و مربی و ۴۵ نفر از اولیای متربیان در مجموع مراکز موسسه ‏طاها حضور داشتند که امسال به تعداد ۱۴۹۰ متربی، ۳۰۰ کادر و مربی و ۸۹ نفر از اولیا افزایش پیدا کرده‌است.
سپس به چند مورد ازاقدامات کلیدی موسسه‏ طاها در سال گذشته اشاره شد. حفظ انسجام و یکپارچگی موسسه، تعمیق و افزایش اثربخشی اقدامات موسسه و تغییر رویکرد تولید محتوا به تامین محتوا از جمله این اقدامات است.

سخنران بعدی این نشست جناب ‏آقای اویسی مدیرعامل موسسه‌فرهنگی علوی بودند.جناب ‏آقای اویسی گزارشی از حسابرسی صورت گرفته از موسسه ارائه نمودند.ایشان گزارش خود را با جمله‌ای از مرحوم علامه‌کرباسچیان آغاز کرد که: زیر این آسمان هیچ‌کاری بزرگ‌تر و عظیم‌تر از انسان‌سازی و تربیت نیست.سپس ایشان به اختصار  عملکرد مالی سال ۱۴۰۱ و نیمه نخست ۱۴۰۲ را برای حاضرین ارائه کردند.

دیگر سخنران این نشست جناب‏ آقای دکتر خوئی استاد دانشگاه و فعال باسابقه حوزه تربیتی بودند. آقای دکتر خطاب به تمامی حامیان حاضر در نشست فرمودند: اگر حاصل کار، امروز تربیت حتی یک نفر بود نه چندهزار نفر، بازهم همه ما بَرنده بودیم!
امروز ما در معرض تهاجمی هستیم که هدف آن انهدام انسان و معنویت‌زدایی است.

پایان بخش نشست این حدیث شریف بود که:إنَّ حَوائِجَ النّاسِ إلَيكُم مِن نِعَمِ اللّهِ عَلَيكُم، فَلا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتَجوزُوا النِّعَمَ.