حضور بیش از هزار متربی در اردوی سه روز در بهشت

حضور بیش از هزار متربی در اردوی سه روز در بهشت- تابستان 1402

به گزارش روابط عمومی موسسه طاها، پس از وقفه سه ساله (به علت شیوع بیماری کرونا) در برگزاری اردوی مشهدمقدس، تیرماه امسال متربیان موسسه طاها عازم به دیار حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام شدند. از جمله مهم ترین اتفاقات این سفر اعزام بیش از هزار متربی و مربی در بیست و شش گروه به این اردوی سه روزه بود. در این اردو برنامه های پرورشی و تفریحی متنوعی در کنار زیارت حضرت رضا علیه السلام برای این عزیزان تدارک دیده شده بود.

مربیان مراکز از چند هفته قبل با حضور در جلسه آمادگی این سفر، در جریان جزئیات آن قرار گرفته و حال و هوای مراکزشان را امام رضایی کرده بودند. به گزارش واحد امور مراکز موسسه طاها در این سفر برنامه‏ های تفریحی و اختصاصی شامل پارک آبی، هلیوم پارک، فوتبال و جلسه با جناب آقای دکتر حورایی برگزار شده است.

واحد پرورشی موسسه نیز با برنامه ریزی پانزده موقعیت در طول این سفر برنامه های متنوعی را اجرا کردند. فعالیت های سرگرم کننده و محتوایی در قطار رفت و برگشت، برنامه حرم گردی و آشنایی با بافت حرم در قالب مسابقه، جُنگ شادی و برگزاری هیئت های مذهبی از جمله این موقعیت ها بوده است.

بدون شک برای تمامی همراهان طاها (مربیان، کادر و متربیان) این سفر خاطره‏ای شیرین و به یادماندنی است و تاثیرگذاری شایسته ای برای متربیان دارد.

در پایان توجه شما  را به مستند سه روز در بهشت، کاری از  تیم رسانه موسسه طاها جلب می کنیم.

/پایان خبر/