یازدهمین جشنواره خدمتگزاران موسسه طاها – هرکسی را که پسندی بشود خادم تو

یازدهمین دوره جشنواره خدمتگزاران موسسه طاها با شعار هرکسی را که پسندی بشود خادم تو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه طاها، اردوگاه شهید باهنر روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ میزبان یازدهمین جشنواره خدمتگزاران موسسه طاها بود.

این جشنواره هرساله به همت ستاد موسسه در جهت پاسداشت زحمات ارزنده همراهان طاهایی برگزار می‌شود. خدمتگزاران مراکز طاهایی به همراه خانواده‌های خود یک روز کامل را در این جشنواره سپری می‌کنند. مسابقات ورزشی، نشست‌های آموزشی و تربیتی، فضای بازی کودکان از جمله برنامه‌های این جشنواره بوده است. قسمت مهمی از این جشنواره نشست خدمتگزاران طاهایی می‌باشد.

در این نشست، پس از تلاوت قرآن کریم و خوش‏ آمد گویی مجری برنامه، جناب آقای مهدوی شاهرودی مدیرعامل موسسه طاها به پشت تریبون آمده و بیان داشتند که با تغییراتی که در موسسه شکل گرفته است، بنای ما این است که رویکردمان رسیدگی به مراکز باشد.

ایشان در ادامه با اشاره به توسعه طاها افزودند که بیش از اینکه بخواهیم مرکز طاهایی افتتاح بکنیم، بنا داریم بیشتر مدل و الگوی طاها را اشاعه بدهیم.

در قسمت دیگری از این مراسم حجة ‎الاسلام و المسلمین سبط ‌‏الشیخ مؤسس محترم موسسه، به روایتی از پیامبراکرم در باب خدمتگزاری به ایشان و ذریه مطهرشان اشاره کردند.

بخش بعدی این نشست، گفت و گوی با جناب آقای دکتر خوئی از فعالین با سابقه حوزه تربیتی بوده است.

دکتر خوئی پس از بیان نکاتی پیرامون سوره مبارکه عصر بیان داشتند که حقیقت این است که نصرت دین خدا برای هر مسلمان، یک تکلیف واجب عینی، قطعی و شرعی است.

این فعال تربیتی در ادامه فرمود که باید خودمان را شاکر نعمت خدمتگزاری بدانیم.

دکتر عبدالمحمدی در ادامه این نشست میزبان سه نفر از متربیان قدیمی طاها که امروز مربیان مراکز طاهایی هستند، بودند.

این عزیزان با بیان خاطراتی از آنچه که طی سال های گذشته در مراکز طاهایی تجربه کرده بودند از انس خود با امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و خدمتگزاری به ایشان گفتند.

پایان بخش این نشست نجوایی با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با نوای آقای کلانتریان بود.