همایش خانوادگی مربیان و اعضای کادر دوره سه مراکز موسسه طاها

همایش خانوادگی مربیان و اعضای کادر دوره سه مراکز موسسه طاها جمعه گذشته ۱۳ بهمن، در دبیرستان احسان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی موسسه طاها، نخستین همایش مربیان و اعضای کادر مراکز دوره سه این موسسه روز جمعه 13 بهمن در دبیرستان احسان تهران برگزار شد. “دوره سه” در طاها به متربیانی تلقی می شود که پس از حداقل هفت سال حضور در مراکز تربیتی آخرهفته اکنون از مدرسه فارغ التحصیل شده و وارد محیط دانشگاه و جامعه شده اند.

در ابتدای این مراسم جناب آقای مهدوی شاهرودی، مدیرعامل موسسه ضمن خوش‏ آمد گویی به حاضرین، از متربیان دوره سه به عنوان سرمایه های ارزشمندی یاد کردند که تمام زندگی ایشان به نوعی با زندگی مربیانشان گره خورده است. ایشان همچنین به برنامه جدی‌تر موسسه برای متربیان این دوره در آینده پیشرو اشاره کردند.

جناب آقای ملااحمدی معاونت امور مراکز موسسه طاها از دیگر سخنرانان این همایش بود.

برگزاری کارگاه ملاحظات تدریس خودآگاهی توسط اساتید موسسه گرو از برنامه های این همایش بود. در این کارگاه آقایان سربازحسینی و تقی زاده به معرفی کارگاه خودآگاهی پرداختند.  جلسات بعدی این کارگاه قرار است بزودی برای مربیان محترم برگزار شود.
برای این همایش امکانات رفاهی مختلفی اعم از غرفه کودک، اتاق مادر و کودک، پذیرایی صبحانه و ناهار تدارک دیده شده بود و مربیان و اعضای کادر دوره سه مراکز به صورت خانوادگی در این همایش نیم روزه شرکت داشتند. 

/پایان خبر/